ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΕΠΙΣΤΡΟΦΏΝ
Στην περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δεν σας ικανοποιεί έχετε την δυνατότητα να επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη μέρα που το παραλάβατε λαμβάνοντας υπόψη σας τις παρακάτω προϋποθέσεις:
Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν.
Πιο αναλυτικά:
– Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, χωρίς φθορές ή ενδείξεις χρήσης.
– Επιπλέον, θα πρέπει να συνοδεύονται απαραιτήτως από όλα τα αρχικά έγγραφα, παραστατικά αγοράς ( π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο κ.ο.κ).
– Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μην γίνει αποδεκτή η επιστροφή των προϊόντων.
Επιστρέφοντας σε ένα προϊόν έχετε δύο επιλογές;
1– αντικατάσταση προϊόντος, σε αυτή την περίπτωση ενός μη ελαττωματικού προϊόντος θα επιβαρυνθείτε τις παρακάτω χρεώσεις
– έξοδα επιστροφής
– Κόστος αντικαταβολής του νέου δέματος
+ έξοδα αποστολής νέου προϊόντος
2–επιστροφή χρημάτων
Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε τα έξοδα επιστροφής , τα οποία θα αφαιρεθούν από την αξία του προϊόντος η των προϊόντων που επιστρέφετε.
Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό σας. Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί σε διάστημα εντός 10 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων από την εταιρεία.
*ΧΡΉΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΏΣΕΙΣ
Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών από την ημέρα παραλαβής, αν δεν πραγματοποιηθεί ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να μην δεχτεί τα προϊόντα πίσω και να μην προχωρήσει σε αντικατάσταση η επιστροφή χρημάτων.
Τα προϊόντα που επιστρέφονται μπορούν να αποσταλούν σε μας μόνο μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε (ΕΛΤΑ courier)
*ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ
Αν ένα προϊόν έχει οτιδήποτε ελάττωμα π.χ. έχει αλλοιωθεί, έχει σπάσει κατά τη διάρκεια της αποστολής, γίνεται αντικατάσταση με προϋπόθεση να ενημερωθούμε την ημέρα της παραλαβής. Απαραιτήτως, θα πρέπει να έχει προηγηθεί επικοινωνία μέσω email, προωθώντας μας αποδεικτικό της φθοράς (μέσω φωτογραφιών). Πέρα του χρονικού αυτού διαστήματος δεν θα είναι δυνατή η αντικατάσταση.
Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται με νέο και δεν επιβαρύνεστε με καμία χρέωση επιπλέον.
*ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΉΣ
βήμα1- στείλτε μας mail
βημα2- προς αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά, συσκευάζεται το προϊόν στη συσκευασία με την οποία σας εστάλη. Τοποθετήστε συσκευασία και την απόδειξη αγοράς.
βημα3- στο πλησιέστερο κατάστημα ΕΛΤΑ courier στείλτε το πακέτο.
**ΧΡΉΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΏΣΕΙΣ
Το προϊόν δεν θα γίνεται δεκτό σε περίπτωση που φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν τηρείτε τις προϋποθέσεις επιστροφής που αναλύονται παραπάνω.
Θα επιστραφεί στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν τον πελάτη.
Αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις επικοινωνήστε μαζί μας στο mail μας.